ÁSZF

Regisztráció, és ellátás menete:

Telefonos időpont foglalás:

Telefonszámunkon diszpécserünk minden munkanapon 8.00-19.00 óra között áll a pácienseink rendelkezésére.

Központi számunk:

+36 (30) 440 1161

 

 

 

Online időpont foglalás:

1. Online időpont foglalás során kitölti a bejelentkezéshez szükséges alábbi mezőket. A csillaggal jelöltek megadása és az adatvédelmi nyilatkozat elfogadása nélkül nem fogadja a rendszer a jelentkezést.

2. Az ellátásról kiadandó számla tartalmára vonatkozó adatokat is jelölje be igénye szerint. Amennyiben nem a saját nevére szeretné a számlát, kérjük pontosan rögzítse a kívánt adatokat.

3. Kollegáink keresik Önt telefonon, amint lehet, hogy kölcsönösen megfelelő időpontot egyeztessenek.

4. A megjegyzés rovatban jelezheti, ha nem szeretné átutalással teljesíteni a vizitdíjat, ez esetben az alábbiak nem vonatkoznak Önre.      

5. Amennyiben az átutalás kényelmesebb Önnek, ezt jelezheti és a megadott e-mail címére továbbítunk egy számlaszámot és az igényelt ellátás díját, melyet kérjük utaljon át.

6. Ennek banki beérkezését követően véglegessé válik az időpontfoglalás. Ezt e-mailben megerősítjük, hogy a lefoglalt időpont Önnek is pontosan rendelkezésére álljon.

7. A banki utalás után maximum 5 munkanapon belül e-mailben elektronikus formában kap számlát a befizetett összegről.

8. Kérjük, hogy telefonon jelezze, ha valami miatt nem tud a viziten megjelenni, ha szükséges módosíthat az időponton a lent megtalálható időpontlemondási és -módosítási szabályzat alapján.

9. A vizitről kiállított ambuláns kezelőlap az ügyfélkapun való belépéssel letölthető, kinyomtatható, így biztosan csak Ön fér hozzá személyes egészségügyi adataihoz. Az egyéb dokumentáció (szakorvosi javaslatok kedvezményes gyógyszerírásra, adókedvezményhez, jogosítványhoz) is hasonlóan az ügyfélkapun keresztül letölthető, nyomtatható. Ezen ügyintézés lehetővé teszi, hogy a vizitidő csak az egészségügyi ellátását szolgálja, és a dokumentáció ne rabolja az idejét.
Amennyiben nem rendelkezik ügyfélkapu belépéssel, kérésre e-mailben elküldjük, vagy előzetes egyeztetés után az Egészségközpontban személyesen átvehetőek.

Fenti szabályok biztosítják az Ön biztonságos időpontfoglalását, a 2020. július 1-től bevezetett elektronikus számlázást, és az EESZT (Elektronikus Szolgáltatási Tér) segítségével az egészségügyi adatok zökkenőmentes kezelését. Elkerülhető a felesleges készpénzforgalom, ami előnyös a vírus terjedésének akadályozásában. Fontos azért is, hogy amennyiben mégsem tud a rendelésen megjelenni, értesíthessünk más pácienst, ezzel is csökkentve a várakozási időt.

 

Időpontlemondási és -módosítási szabályzat

A Páciens a lefoglalt időpontot megelőzően 2 munkanapon (48 órán) belül nem mondhatja le és nem módosíthatja, továbbá aki a foglalását követő 2 munkanapon belülre kap időpontot, azt szintén nem jogosult lemondani, módosítani. Ha nem jön el előjegyzett időpontjára, másoktól veszi el a helyet!

Amennyiben a Páciens nem jön el a lefoglalt időpontjára és azt nem jelezte, a következő előjegyzésben időrendben a legutolsó időpontot tudjuk lefoglalni, ami esetenként több hetes várakozást jelenthet.

Kérdés esetén keresse kollgánkat a központi számunkon!

 

 Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét és megértését!

 

 

Segítünk! Ha kérdése van további információk a GYIK oldalunkon:

https://www.diabetescentrumszeged.hu/gyik

© IntroWeb | 2020 - Weboldal készítés, SEO