GYIK

Free banner header question mark illustrationGyakori kérdések
(Szakorvosi magánklinikára érkezőkre vonatkozik!)
 
 
 
  • Mikor és hogyan tudok időpontot foglalni?
Tapasztalt szakembereink mindenben segítenek központi telefonszámunkon minden munkanapon 08.00 - 19.00 óráig. Telefonszámunk:
 
 
Amennyiben nem tudjuk azonnal felvenni, kérjük szíves türelmét, kollégáink folyamatosan azon dolgoznak, hogy azonnal tudjuk fogadni a megkereséséeket, azonban van olyan helyzet, hogy a hirtelen megnövekedő forgalom miatt átmenetileg túlterhelt a kapcsolatfelvétel!
 
Lehetőség van online is időpontot foglalni a nap 24 órájában honalpunkon keresztül a gombra kattintva:
 
 
 
  • Mi a menete az online időpontfoglalásnak?
Időpontot a nap 24 órájában foglalhat szakorvosainkhoz. Hamarosan valós időben látható lesz a foglaltság, melynek megoldásán kollégáink már nagyban dolgoznak. Egyelőre azonban az Önnek legmegfelelőbb időpontot kérjük bejelölni az űrlapon, majd a sikeres elküldést követően kollégáink felkeresik Önt e-mailben vagy telefonon a pontos időpont egyeztetés céljából, hogy az Ön által bejelölt időponthoz legközelebb eső, még szabad időpontot megtalálják. Kérjük figyelje telefonját és e-mailjét foglalás után, mert fontos információkkal keressük Önt!
E-mail esetén egy űrlapot küldünk, melyet kitöltve azonnal véglegesíthető az időpont.
 
 
 
  • Tudok-e konzultálni az orvossal úgy hogy nem vagyok személyesen a rendelőben?
Igen. Távkonzultáció lehetséges rendelőnkben, erről részletesen a távkonzultáció menüpontban olvashat:
https://www.diabetescentrumszeged.hu/tavkonzultacio
 
Ez nem telefonos konzultáció! Időpontot kell foglalni.
 
 
  • A központi telefonszámon tudok az orvossal is beszélni?
Nem, a telefonszámon CSAK ügyintészés lehetséges, időpontot tudnak egyeztetni, illetve esetleges kérdésekben tudnak segíteni diszpécser munkatársaink.

 

  • Mennyi a vizsgálatok időtartama?
Honlapunkon szereplő idő intervallumok tájékoztató jellegűek, természetesen nincs fix idő. Átlag időt tüntetünk fel, amivel a rendszerünk és a kollégáink is számolnak.
 
 
  • Lehet-e csúszás a megadott időponthoz képest?
lgen, mert bár mindig törekszünk az időpont pontos tartására, előfordulhat, hogy egyes betegek ellátása szakmai okokból hosszabb ideig tart, mint a megadott, ilyenkor a rendelést az idő lejártával nem függesztjük fel. 
 
 
  • Meddig mondhatom le a már lefoglalt időpontomat?
Az időpontot megelőző 48 órán belül már nem lehet lemondani/ módosítani! Ha 2 munkanapon belülre kapott időponot, azt sem lehet már módosítani/lemondani.
 
Amennyiben mégsem tud eljönni, azt jelezze kollégánknak a központi telefonszámunkon mihamarabb! Ha nem jelentkezik és nem jön el, másoktól veszi el a helyet!
 
Amennyiben nem mondja le a vizsgálatot és nem jelenik meg az időpontján, abban az esetben a következő foglalás esetén csak a sorrendben utolsó szabad előjegyzési időpontot tudjuk foglalni, ami esetenként lehet, hogy több hetes várakozást jelenthet.
Az elmulasztott vizsgálat árának 80%-át pedig a következő alkalommal téríteni kell.
 
 
  • Kapok-e értesítést az időpontomról?
Igen, amennyiben ezt az igényt jelzi kollégánknak, megadja e-mail címét, kapni fog értesítőt.
 
 
  • Tudok-e bankkártyával fizetni a rendelőben?

Nem, jelenleg kézpénzzel és banki átutalással lehet fizetni. Bankaautomata a rendelő mellett található. Erről részletesen leljebb olvashat.

A bankkártyás fizetési mód kidolgozása folyamatban van, így hamarosan lehet majd ezen lehetőséget is választani.

 
  • Milyen dokumentumokra van szükség?
A betegfelvételhez szükséges személyi igazolvány, TAJ kártya és lakcímkártya. Ezek hiányában nem tudjuk felvenni a rendszerbe, így nem lehetséges az ellátás. Az egészségügyi dokumentumokat NEM szükséges elhozni, mert az EESZT-ben a szakorvos láthatja ezeket.
 
Az EESZT-be történő jogszabályi előírások szerinti kötelező adatszolgáltatás érdekében, minden magyar állampolgárnál az ellátás megkezdésének alapfeltétele a TAJ megadása, valamint az Ön adatainak védelme érdekében a személyes adatainak hitelt érdemlő igazolása. Külföldi állampolgárok esetében amennyiben nem rendelkeznek TAJ számmal, a külföldi úti okmány száma kerül rögzítésre.
Külföldi TAJ számmal nem rendelkező Pácienseink tehát hozzanak magukkal személy igazolvány mellett útlevelet is az adatfelvétel miatt!
 
 
  • Az árlistán szereplő árakon felül kell fizetnem a javaslat recepfelírásért?
Nem, nálunk az árak tartalmazzák a szükséges szakorvosi javaslatok, és receptek felírását is, így az árlistán szereplő ár az irányadó, melyet folyamatosan frissítünk az esetleges változások esetén.
 
  • Időpont nélkül lehet érkezni?
Nem, mindenki időpontra érkezik, időpontra fogadunk mindenkit, az időpontfoglalás minden esetben kötelező!
 
Aki foglalás, időpont nélkül érkezik, sajnos nem tudjuk ellátni!
 
 
  • Egy időpontra érkezhet orvoshoz az egész családom?

Nem, 1 időpont 1 személy ellátását jelenti! Amennyiben rokonnal, gyerekével érkezik, annyi időpontot kell kérni, amennyi páciens igénybe szeretné venni szolgáltatásunkat. Lehetőség van - a foglaltságtól függően - egymás utáni időpontot foglalni, így egyszerre is lehetséges a vizsgálat.

 

  • Lejárt a szakorvosi javaslatom. Gyógyszert szeretnék íratni. Mi a teendő? "Csak" egy papír kiadását kérném. Be kell foglalni időpontot és el kell jönni orvoshoz emiatt?

Egy páciens, akár csak szakorvosi javaslatának megújítása nem egy papír kiadását jelenti. A szakorvos áttekinti a rendelkezésre álló friss leleteket, ellenőrzi, hogy a javasolt gyógyszer kedvezményes felírásához rendelkezik-e a jogszabály szerint előírtakkal, illetve időközben nem alakult-e ki olyan eltérése, ami a gyógyszer felfüggesztését, alacsonyabb vagy magasabb adagban való alkalmazását indokolná. Ez egy vizit időtartamát mindenképpen igényli. 

Szakorvosaink - amennyiben járt már nálunk - úgy hívja vissza esetleges kontrollra, hogy a javaslat addig ne járjon le, tehát emiatt nem is nagyon szokott ilyen előfordulni.

Egyéb módon (telefonon, e-mailben) kérve nem lehetséges jogszabály szerint a gyógyszerfelírás sem!

Mindenképpen időpontot kell foglalni a fenti okok miatt!

 

 
  • Lehetséges-e egy alkalommal több szakterületre, szakorvoshoz időpontot kérni?
Foglaltságtól függően természetesen igen, lehet 1 napra több szakorvoshoz érkezni. Kérjük jelezze diszpécser kollégánknak kérését.
Érdemes mihamarabb, akár 3-4 héttel a tervezett érkezés előtt jelezni az ilyen igényt.
 
 
  • Mi a rendelő e-mail címe? Hol írhatok, írhatok-e írásban kérdés esetén a rendelőnek?
Központi e-mail címünk áll rendelkezésre bármilyen esetleges kérdés, panasz, vélemény esetén:
 
 
Fontos megjegyezni, hogy időpont kérés, vagy orvosi vizsgálat, segítség e-mailben nem lehetséges, itt kizárólag logisztikai, technikai kérdés kérés esetén tudunk segíteni!
 
Javasoljuk először a telefonos megkeresést kérdés, probléma esetén!
Cégek megkeresését is erre az e-mail címre várjuk.
 
 
 
  • Külföldi betegeket is el tudnak látni?
Természetesen igen, minden kollégánk tud angolul, de amennyiben ez nem elégséges, betegeink tolmáccsal is szoktak érkezni. Ez esetben a tolmács veszi fel velünk a kapcsolatot, de angolul tudó diszpécser kollégáink bármikor készségesen állnak rendelkezésre.
Külföldi, TAJ számmal nem rendelkező Pácienseink hozzanak magukkal személy igazolvány mellett útlevelet is az adatfelvétel miatt!
 
 
 
  • Fül-orr gégészetre Rovó László Professzor Úrhoz máshogy kell foglalni időpontot, mint a többi szakorvoshoz? 
Rovó László Professzor Úrhoz külön számon lehet időpontot foglalni.
Kizárólag Rovó Professzor Úrhoz a +36304161879 számon.
 
Egyéb kérdés (logisztikai, technikai) a központi telefonszámunkon lehetséges!
 
 
  • Mennyi idővel előre érdemes foglalni? 
Javasoljuk mihamarabb, a tervezett időpont előtt 2-3 héttel szükséges bejelntkezni ahhoz, hogy biztosan ne kelljen várni egy esetleges teltház miatt. Az aktuális foglaltságról kérdezze kollégánkat.
Munkatársaink folyamatosan azon dolgoznak, hogy a megnövekedett forgalom ellenére lehetőleg ne nőjön radikálisan a várólista.
 
 
 
  • Kinek a nevén kell bejelentkezni, ha más veszi igénybe a vizsgálatot?

Mindig az orvosi vizsgálatra érkező személy nevére kérjen időpontot.

 

 

  • Elkísérhetnek-e a családtagok, rokonok a vizsgálatokra?

Természetesen igen, a vizsgálatok időtartama alatt kényelmes ügyfélvárónk a kísérők rendelkezésére áll. A rendelőbe a vizsgálat alatt kérjük, hogy maximum 1 hozzátartozó menjen be a zsúfoltság elkerülése miatt.

Fontos megjegyezni, hogy 1 időpontra 1 főt tudunk fogadni ellátásra!

 

  • Szükségem van-e beutalóra a szakrendelések igénybevételéhez?

Nem szükséges beutalót hoznia a szakrendelésekre, mivel magánrendelésre nem kell beutaló. Vérvétel, cukor- inzulinterhelés esetén azonban szükséges a beutaló.

 

 
  • Sürgősségi ellátást szeretnék kérni! Lehetséges ilyen ellátás?
Tájékoztatjuk, hogy rendelőnk a jogszabályok szerint NEM láthat el sürgőssségi ellátó szerepet. Jelenlegi jogszabály szerint a Sürgősségi Betegellátó Osztály (SBO) végzi ezen esetek ellátását.
Sürgős esetben NEM SZABAD VÁRNI magánorvosra! Hívja a 112-es központi segélyhívót!
 
 
  • Másolatot  szeretnék kérni az ambuláns lapról!
Másolatot kizárólag az elátott beteg személyes kérésére adunk ki személyazonosítást követően. A másolat kiállításának egység díja:
3.000 Ft/dokumentum.
Minden egészségügyi dokumentum egyébként megtalálható az EESZT-ben TAJ szám ellenében, az ügyfélkapuval belépve.
 

 

  • Merre találok legközelebb gyógyszertárat/bankautomatát/büfét?

Legközelebbi gyógyszertár a Pingvin Patika, ami egy épületben van intézményünkkel.  A bankautomata megtalálható SPAR üzlet bejáratánál, kb. 50 méterre rendelőnktől. Az Egészségközpont szomszédságában megtalálható Spar, CBA üzletek szolgálják Pácienseink kényelmét.

 
 
  • Nem találok oda! Merről érdemes autóval, gyalog, tömegközlekedéssel jönni?
Pirossal jelöltük a rendelő épületét

Autóval Szeged felől a Belvárosi hídról érkezve jobbra a 2. utcába, a Vedres utcába kell kanyarodni. Az utca végén balra kanyarodva, a Herke utcáról nyílik a Szolgáltató sor. Kövesse az alábbi térképet.

Szőreg felől a Csanádi utcán keresztül juthat el a Vedres utcába. A Csanádi utca, Vederes u. kereszteződésben (kép felső sarkában) balra kell kanyarodni, majd a Herke utcán keresztül érkeznek a rendelőhöz.

Tömegközlekedéssel az 5-ös, 6-os trolival a 2. újszegedi megállóban kell leszállni. Ott egy sétáló utca kezdődik, a Pingvin patika épülete felé tartson. A megállótól kb. 50 méterre van a rendelőnk. A rendelő mellett, a Vedres utcában áll meg továbbá a 90-es busz is.

 
 
  • Van-e parkolási lehetőség?

Egészségközpontunk mellett fizetős parkolózónában lehet parkolni. A fizető parkolás időtartama munkanapokon 8:00 órától 18:00 óráig tart.

Parkolási díjat SMS-ben és mobil applikációval lehet fizetni.

SMS esetén a gépjármű rendszámát kell elküldeni a +0620/30/70/-7636724 telefonszámra.

Amennyiben Ön a Telekom ügyfele, a mobilparkolás módjáról és díjáról ide kattintva tud tájékozódni.
Amennyiben Ön a Telenor/Yettel ügyfele, a mobilparkolás módjáról és díjáról ide kattintva tud tájékozódni.
Amennyiben Ön a Vodafone ügyfele, a mobilparkolás módjáról és díjáról ide kattintva tud tájékozódni.
A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer mobilapplikációját ide kattintva tudja letölteni.

 

  • Euróval lehet fizetni?

Igen, jelenleg forinttal, euróval is lehet fizetni. Kérjük jelezze mihamarabb fizetési szándékát a recepción vagy telefonon!

 
  • Gyógyszer felírásért kell fizetni külön díjat?
Nem, hiszen nálunk a vizitdíj tartalmazza az esetlegeses recept-, gyógyszerfelírást, szakorvosi javaslat kiadását is.
 
 
  • Egészségpénztári számlát tudnak kiállítani?
Igen, de nem állunk szerződésben egészségpénztárral, ennek ellenére elfogadható szokott lenni a számla.
Számla igényét az leginkább időpontra érkezéskor vagy legkésőbb a vizsgálat után jelezni szíveskedjen a recepción, fizetés és távozás után nem áll módunkban kiállítani számlát!
 
 
 
 Várjuk Önt is rendelőnkben, ahogy a szakértelem mindig a központban van kedvező árakon!
 Időpont foglalás, ügyintézés: 30/4401161
© IntroWeb | 2020 - Weboldal készítés, SEO