GYIK

Free banner header question mark illustrationGyakori kérdések
(Szakorvosi magánredelésre érkezőkre vonatkozik!)
 
 
 
Mikor és hogyan tudok időpontot foglalni?
Tapasztalt szakembereink mindenben segítenek központi telefonszámunkon minden munkanapon 08.00-19.00 óráig. Telefonszámunk:
 
 
Amennyiben nem tudjuk azonnal felvenni, kérjük szíves türelmét, kollégáink folyamatosan azon dolgoznak, hogy azonnal tudjuk fogadni a megkereséséeket, azonban van olyan helyzet, hogy a hirtelen megnövekedő forgalom miatt átmenetileg túlterhelt!
 
Lehetőség van online is időpontot foglalni a nap 24 órájában honalpunkon keresztül a gombra kattintva:
 
 
 
Mi a menete az online időpontfoglalásnak?
Időpontot a nap 24 órájában foglalhat szakorvosainkhoz. Hamarosan valós időben látható lesz a foglaltság, melynek megoldásán kollégáink már nagyban dolgoznak. Egyelőre azonban az Önnek legmegfelelőbb időpontot kérjük bejelölni az űrlapon, majd a sikeres elküldést követően kollégáink felkeresik Önt e-mailben vagy telefonon a pontos időpont egyeztetés céljából, hogy az Ön által bejelölt időponthoz legközelebb eső, még szabad időpontot megtalálják. Kérjük figyelje telefonját és e-mailjét foglalás után, mert fontos információkkal keressük Önt!
E-mail esetén egy űrlapot küldünk, melyet kitöltve azonnal véglegesíthető az időpont.
 
 
 
Tudok-e konzultálni az orvossal úgy hogy nem vagyok személyesen a rendelőben?
Igen. Távkonzultáció lehetséges rendelőnkben, erről részletesen a távkonzultáció menüpontban olvashat:
https://www.diabetescentrumszeged.hu/tavkonzultacio
Ez nem telefonos konzultáció! Időpontot kell foglalni.
 
 
A központi telefonszámon tudok az orvossal is beszélni?
Nem, a telefonszámon CSAK ügyintészés lehetséges, időpontot tudnak egyeztetni, illetve esetleges kérdésekben tudnak segíteni diszpécser munkatársaink.

 

Mennyi a vizsgálatok időtartama?
Honlapunkon szereplő idő intervallumok tájékoztató jellegűek, természetesen nincs fix idő. Átlag időt tüntetünk fel, amivel a rendszerünk és a kollégáink is számolnak.
 
 
Lehet-e csúszás a megadott időponthoz képest?
lgen, mert bár mindig törekszünk az időpont pontos tartására, előfordulhat, hogy egyes betegek ellátása szakmai okokból hosszabb ideig tart, mint a megadott, ilyenkor a rendelést az idő lejártával nem függesztjük fel. 
 
 
Meddig mondhatom le a már lefoglalt időpontomat?
Az időpontot megelőző 48 órán belül már nem lehet lemondani/módosítani! Ha 2 munkanapon belülre kapott időponot, azt sem lehet már módosítani/lemondani.
 
Amennyiben mégsem tud eljönni, azt jelezze kollégánknak a központi telefonszámunkon mihamarabb! Ha nem jelentkezik és nem jön el, másoktól veszi el a helyet!
 
Amennyiben nem mondja le a vizsgálatot és nem jelenik meg az időpontján, abban az esetben a következő foglalás esetén csak a sorrendben utolsó előjegyzési időpontot tudjuk foglalni, ami esetenként lehet, hogy több hetes várakozást jelenthet.
 
 
Kapok-e értesítést az időpontomról?
Igen, amennyiben ezt az igényt jelzi kollégánknak, megadja e-mail címét, kapni fog értesítőt.
 
 

Tudok-e bankkártyával fizetni a rendelőben?

Nem, jelenleg kézpénzzel és banki átutalással lehet fizetni. Bankaautomata a rendelő mellett található. Erről részletesen leljebb olvashat.

A bankkártyás fizetési mód kidolgozása folyamatban van, így hamarosan lehet majd ezen lehetőséget is választani.

 
Milyen dokumentumokra van szükségem?
A betegfelvételhez szükséges személyi igazolvány, TAJ kártya és lakcímkártya. Ezek hiányában nem tudjuk felvenni a rendszerbe, így nem lehetséges az ellátás. Az egészségügyi dokumentumokat NEM szükséges elhozni, mert az EESZT-ben a szakorvos láthatja ezeket.
 
Az EESZT-be történő jogszabályi előírások szerinti kötelező adatszolgáltatás érdekében, minden magyar állampolgárnál az ellátás megkezdésének alapfeltétele a TAJ megadása, valamint az Ön adatainak védelme érdekében a személyes adatainak hitelt érdemlő igazolása. Külföldi állampolgárok esetében amennyiben nem rendelkeznek TAJ számmal, a külföldi úti okmány száma kerül rögzítésre.
Külföldi TAJ számmal nem rendelkező Pácienseink tehát hozzanak magukkal személy igazolvány mellett útlevelet is az adatfelvétel miatt!
 
 
Időpont nélkül lehet érkezni?
Nem, mindenki időpontra érkezik, időpontra fogadunk mindenkit, az időpontfoglalás minden esetben kötelező!
 
Aki foglalás, időpont nélkül érkezik, sajnos nem tudjuk ellátni!
 
 

Egy időpontra érkezhet orvoshoz az egész családom?

Nem, 1 időpont 1 személy ellátását jelenti! Amennyiben rokonnal, gyerekével érkezik, annyi időpontot kell kérni, amennyi páciens igénybe szeretné venni szolgáltatásunkat. Lehetőség van - a foglaltságtól függően - egymás utáni időpontot foglalni, így egyszerre is lehetséges a vizsgálat.

 

Lejárt a szakorvosi javaslatom. Gyógyszert szeretnék íratni. Mi a teendő? "Csak" egy papír kiadását kérném. Be kell foglalni időpontot és el kell jönni orvoshoz emiatt?

Egy páciens, akár csak szakorvosi javaslatának megújítása nem egy papír kiadását jelenti. A szakorvos áttekinti a rendelkezésre álló friss leleteket, ellenőrzi, hogy a javasolt gyógyszer kedvezményes felírásához rendelkezik-e a jogszabály szerint előírtakkal, illetve időközben nem alakult-e ki olyan eltérése, ami a gyógyszer felfüggesztését, alacsonyabb vagy magasabb adagban való alkalmazását indokolná. Ez egy vizit időtartamát mindenképpen igényli. 

Szakorvosaink - amennyiben járt már nálunk - úgy hívja vissza esetleges kontrollra, hogy a javaslat addig ne járjon le, tehát emiatt nem is nagyon szokott ilyen előfordulni.

Egyéb módon (telefonon, e-mailben) kérve nem lehetséges jogszabály szerint a gyógyszerfelírás sem!

Mindenképpen időpontot kell foglalni a fenti okok miatt!

 

 
Lehetséges-e egy alkalommal több szakterületre, szakorvoshoz időpontot kérni?
Foglaltságtól függően természetesen igen, lehet 1 napra több szakorvoshoz érkezni. Kérjük jelezze diszpécser kollégánknak kérését.
Érdemes mihamarabb, akár 3-4 héttel a tervezett érkezés előtt jelezni az ilyen igényt.
 
 
Mi a rendelő e-mail címe? Hol írhatok, írhatok-e írásban kérdés esetén a rendelőnek?
Központi e-mail címünk áll rendelkezésre bármilyen esetleges kérdés, panasz, vélemény esetén:
 
 
Fontos megjegyezni, hogy időpont kérés, vagy orvosi vizsgálat, segítség e-mailben nem lehetséges, itt kizárólag logisztikai, technikai kérdés kérés esetén tudunk segíteni!
 
Javasoljuk először a telefonos megkeresést kérdés, probléma esetén!
Cégek megkeresését is erre az e-mail címre várjuk.
 
 
 
Külföldi betegeket is el tudunk látni?
Természetesen igen, minden kollégánk tud angolul, de amennyiben ez nem elégséges, betegeink tolmáccsal is szoktak érkezni. Ez esetben a tolmács veszi fel velünk a kapcsolatot, de angolul tudó diszpécser kollégáink bármikor készségesen állnak rendelkezésre.
Külföldi TAJ számmal nem rendelkező Pácienseink hozzanak magukkal személy igazolvány mellett útlevelet is az adatfelvétel miatt.
 
 
 
Fül-orr gégészetre Rovó László Professzor Úrhoz máshogy kell foglalni időpontot, mint a többi szakorvoshoz? 
Rovó László Professzor Úrhoz külön számon lehet időpontot foglalni.
Kizárólag Rovó Professzor Úrhoz a +36304161879 számon.
 
Egyéb kérdés (logisztikai, technikai) a központi telefonszámunkon lehetséges!
 
 
Mennyi idővel előre érdemes foglalni? 
Javasoljuk mihamarabb, a tervezett időpont előtt 2-3 héttel szükséges bejelntkezni ahhoz, hogy biztosan ne kelljen várni egy esetleges teltház miatt. Az aktuális foglaltságról kérdezze kollégánkat.
Kollégáink folyamatosan azon dolgoznak, hogy a megnövekedett forgalom ellenére lehetőleg ne nőjön radikálisan a várólista.
 
 
 

Kinek a nevén kell bejelentkezni, ha más veszi igénybe a vizsgálatot?

Mindig az orvosi vizsgálatra érkező személy nevére kérjen időpontot.

 

 

Elkísérhetnek-e a családtagok, rokonok a vizsgálatokra?

Természetesen igen, a vizsgálatok időtartama alatt kényelmes ügyfélvárónk a kísérők rendelkezésére áll. A rendelőbe a vizsgálat alatt kérjük, hogy maximum 1 hozzátartozó menjen be a zsúfoltság elkerülése miatt.

Fontos megjegyezni, hogy 1 időpontra 1 főt tudunk fogadni ellátásra!

 

Szükségem van-e beutalóra a szakrendelések igénybevételéhez?

Nem szükséges beutalót hoznia a szakrendelésekre, mivel magánrendelésre nem kell beutaló. Vérvétel, cukor- inzulinterhelés esetén azonban szükséges a beutaló.

 

 
Sürgősségi ellátást szeretnék kérni! Lehetséges ilyen ellátás?
Tájékoztatjuk, hogy rendelőnk a jogszabályok szerint NEM láthat el sürgőssségi ellátó szerepet. Jelenlegi jogszabály szerint a Sürgősségi Betegellátó Osztály (SBO) végzi ezen esetek ellátását.
Sürgős esetben NEM SZABAD VÁRNI magánorvosra! Hívja a 112-es központi segélyhívót!
 
 
 
Másolatot  szeretnék kérni az ambuláns lapról!
Másolatot kizárólag az elátott beteg személyes kérésére adunk ki személyazonosítást követően. A másolat kiállításának egység díja:
3.000 Ft/dokumentum.
Minden egészségügyi dokumentum egyébként megtalálható az EESZT-ben TAJ szám ellenében, az ügyfélkapuval belépve.
 

 

Merre találok legközelebb gyógyszertárat/bankautomatát/büfét?

Legközelebbi gyógyszertár a Pingvin Patika, ami egy épületben van intézményünkkel.  A bankautomata megtalálható SPAR üzlet bejáratánál, kb. 50 méterre rendelőnktől. Az Egészségközpont szomszédságában megtalálható Spar, CBA üzletek szolgálják Pácienseink kényelmét.

 
 

Nem találok oda! Merről érdemes autóval, gyalog, tömegközlekedéssel jönni?

Pirossal jelöltük a rendelő épületét

Autóval Szeged felől a Belvárosi hídról érkezve jobbra a 2. utcába, a Vedres utcába kell kanyarodni. Az utca végén balra kanyarodva, a Herke utcáról nyílik a Szolgáltató sor. Kövesse az alábbi térképet.

Szőreg felől a Csanádi utcán keresztül juthat el a Vedres utcába. A Csanádi utca, Vederes u. kereszteződésben (kép felső sarkában) balra kell kanyarodni, majd a Herke utcán keresztül érkeznek a rendelőhöz.

Tömegközlekedéssel az 5-ös, 6-os trolival a 2. újszegedi megállóban kell leszállni. Ott egy sétáló utca kezdődik, a Pingvin patika épülete felé tartson. A megállótól kb. 50 méterre van a rendelőnk. A rendelő mellett, a Vedres utcában áll meg továbbá a 90-es busz is.

 
 

Van-e parkolási lehetőség?

Egészségközpontunk mellett fizetős parkolózónában lehet parkolni. A fizető parkolás időtartama munkanapokon 8:00 órától 18:00 óráig tart.

Parkolási díjat SMS-ben és mobil applikációval lehet fizetni.

SMS esetén a gépjármű rendszámát kell elküldeni a +0620/30/70/-7636724 telefonszámra.

Amennyiben Ön a Telekom ügyfele, a mobilparkolás módjáról és díjáról ide kattintva tud tájékozódni.
Amennyiben Ön a Telenor/Yettel ügyfele, a mobilparkolás módjáról és díjáról ide kattintva tud tájékozódni.
Amennyiben Ön a Vodafone ügyfele, a mobilparkolás módjáról és díjáról ide kattintva tud tájékozódni.
A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer mobilapplikációját ide kattintva tudja letölteni.

 

Euróval lehet fizetni?

Igen, jelenleg forinttal, euróval is lehet fizetni. Kérjük jelezze mihamarabb fizetési szándékát a recepción vagy telefonon!

 
Gyógyszer felírásért kell fizetni külön díjat?
Nem, hiszen nálunk a vizitdíj tartalmazza az esetlegeses recept-, gyógyszerfelírást, szakorvosi javaslat kiadását is.
 
 
Egészségpénztári számlát tudnak kiállítani?
Igen, de nem állunk szerződésben egészségpénztárral, ennek ellenére elfogadható szokott lenni a számla.
Számla igényét az leginkább időpontra érkezéskor vagy legkésőbb a vizsgálat után jelezni szíveskedjen a recepción, fizetés és távozás után nem áll módunkban kiállítani számlát!
 
 
 
 Várjuk Önt is rendelőnkben, ahogy a szakértelem mindig a központban van kedvező árakon!
 Időpont foglalás, ügyintézés: 30/4401161
© IntroWeb | 2020 - Weboldal készítés, SEO